Списък с такси за обработка

В таблицата по-долу са показани таксите за обработка в зависимост от превозвача, времето, в което е направено искането, и използваната валута.

ВалутиКодПревозвачи FlixBus DACH и FlixMobilityВсички други превозвачи*
0 до 7 дни след изтичането на билета**> 7 дни след изтичането на билетаНезависимо колко дни след изтичане на билета
ЕвроEUR21515
Щатски доларUSD21717***
Швейцарски франкCHF31818
Чешка кронаCZK50380380
Унгарски форинтHUF60047004700
Норвежка кронаNOK25150150
Шведска кронаSEK25150150
Български левBGN73030
Румънска леяRON127070
Британска лираGBP21414
Полска злотаPLN86565
Датска кронаDKK15110110
Сръбски динарRSD20018001800
Босненска конвертируема маркаBAM32929
Албански лекALL25020002000
Украинска гривнаUAH60440440
Македонски денарMKD120900900
Турска лираTRY17123123
канадски доларCAD2.502121

Легенда

* С изключение за:

  • Превозвач FlixBus Polska:
    – Преди отпътуване: възстановяване на цялата сума за всички валути.
     – След изтичането на билета: не се възстановява в никаква валута.

  • Превозвачи FlixBus Rus и FlixBus-Ukraine:
    – 0 до 7 дни след изтичането на билета: за всички валути, моля, използвайте цените, показани в колона „0 до 7 дни след изтичането на билета“ в таблицата по-долу.
    – > 7 дни след изтичането на билета: не се извършва възстановяване в никаква валута.

  • Превозвач FlixBus UK Limited:
    - След изтичане на валидността на билета: няма възстановяване на сумата за нито една валута.

  • Пътувания във Франция, осъществявани от превозвач FlixBus France S.A.R.L.:
    - След изтичане на валидността на билета: няма възстановяване на сумата за нито една валута.

  • Пътувания в Португалия, осъществявани от превозвач FlixBus Portugal Unipessoal LDA.:
    - След изтичане на валидността на билета: няма възстановяване на сумата за нито една валута.

  • Превозвач Kamil Koc:
    - След изтичане на валидността на билета: няма възстановяване на сумата за нито една валута.

** Всички такси за банкови преводи ще бъдат добавени към намалената цена за пътуването.

*** Моля, отбележете, че за всички резервации, направени чрез уебсайта за САЩ (домейни www.flixbus.com, es-us.flixbus.com и zh-us.flixbus.com), важи правилото, според което не се възстановяват суми нито преди отпътуване, нито след изтичането на билета. Изключения само ако превозвачът е FlixBus DACH, FlixMobility, FlixBus Polska или FlixBus Rus: в тези случаи правилата за възстановяване са тези, описани в следващата таблица и придружаващата я легенда.


Намиране на превозвача

За да провериш кой е превозвачът за пътуването ти, провери фактурата за билета в потвърждението за резервация (което изпращаме по имейл след извършване на резервацията). На екранната снимка е показано къде във фактурата за билета е посочено името на превозвача.

Повече информация е предоставена в нашите Общи условия