Управление на резервацията ми

Управление на резервацията ми“ е платформа, от която можеш лесно да управляваш всички подробности за резервацията и пътуването си, както и да изтеглиш всички документи и бордни карти.

Искаме да сме сигурни, че данните ти за контакт са актуални, затова всички промени са безплатни. Не забравяй да добавииш телефонния си номер, за да можеш да получаваш актуална информация чрез SMS.

Ако има разлика в цената от първоначалната резервация, може да се наложи да редактираш данните на пътника. Билетите не могат да се прехвърлят. За да премахнеш пътник, виж „Отмяна на пътуване(ия)“.

Имай предвид, че часът на отпътуване трябва да е не по-малко от 15 мин от момента на потвърждението. За да избереш нова дестинация за заминаване или пристигане, трябва да анулираш пътуването си и да резервираш ново.

В зависимост от новото пътуване може да се наложи да платиш за разликата в цената или ще получиш възстановяване, ако новото пътуване е по-евтино. Не можеш да пренасрочваш повече от едно пътуване едновременно.

Тази промяна ще се счита за анулиране и, съгласно нашата политика, ще бъдат наложени такси.

Можеш да резервираш седалка за допълнителен комфорт или за да сте седнали всички заедно, ако става въпрос за групова резервация. Също така по всяко време можеш да добавяш нов регистриран или специален багаж.

Всички промени са съгласно съответната наличност в зависимост от пътуването.

Тук ще намерите цялата информация и опции за анулиране на вашата резервация. Можете да анулирате цялото си пътуване или отделни пътувания, да премахвате пътници от резервацията, и да анулирате седалки или допълнителен багаж.

Анулиране, направено в рамките на 30 дни преди отпътуване може да подлежи на анулационна такса (разбивка можете да намерите тук).

Ако Flix анулира пътуването ти или носи отговорност за значително закъснение при заминаване, може да имаш право на допълнителна помощ. От „Управление на резервацията ми“ можеш да пренасрочиш пътуването си с Flix без допълнителна такса или да заявиш възстановяване според условията на пазара, в който пътуваш.

Моля, обърни внимание: Flix начислява такса за обслужване, за да инвестира допълнително в инструменти, предназначени за клиентите, които повишават удобството на пътуването, като например „Управление на резервацията ми/инструмент за самообслужване за промяна на пътуванията, добавяне на багаж“. За повече информация виж https://www.flixbus.bg/oyn.