Управление на резервацията ми

„Управление на резервацията ми“ е платформа, от която можеш лесно да управляваш всички подробности за резервацията и пътуването си, както и да изтеглиш всички документи и бордни карти.

От „Управление на резервацията ми“ можеш да:

Редактиране на данните за пътниците и за контакт

Искаме да сме сигурни, че данните ти за контакт са актуални, затова всички промени са безплатни. Не забравяй да добавииш телефонния си номер, за да можеш да получаваш актуална информация чрез SMS.

За да редактираш името на пътника, кликни върху „Редактиране/премахване на пътници“.
За да редактираш данните за контакт на основния пътник, кликни върху „Редактиране на данните за контакт“.

Ако има разлика в цената от първоначалната резервация, може да се наложи да редактираш данните на пътника. Билетите не могат да се прехвърлят. За да премахнеш пътник, виж „Отмяна на пътуване(ия)“.

Пренасрочване на пътуване за нова дата или час

За да промениш датата или часа на пътуването, кликни върху „Промяна на датата/часа на отпътуване“ и потвърди новия избор. Имай предвид, че часът на отпътуване трябва да е не по-малко от 15 мин от момента на потвърждението. За да избереш нова дестинация за заминаване или пристигане, трябва да анулираш пътуването си и да резервираш ново.

В зависимост от новото пътуване може да се наложи да платиш за разликата в цената или ще получиш възстановяване, ако новото пътуване е по-евтино. Не можеш да пренасрочваш повече от едно пътуване едновременно.

Смяна/добавяне на седалки и допълнителен багаж

Можеш да резервираш седалка за допълнителен комфорт или за да сте седнали всички заедно, ако става въпрос за групова резервация. Също така по всяко време можеш да добавяш нов регистриран или специален багаж.

Всички промени са съгласно съответната наличност в зависимост от пътуването.

Анулиране на резервация

Ако трябва да отмениш пътуването си или част от него, ще  ти предложим опции за възстановяване на средства според условията на пазара, приложим за пътуването ти.

За да анулираш цялата си резервация или част от пътуването си, кликни върху „Отмяна на пътуване(ия)“.
За да премахнеш пътници от резервацията си, кликни върху „Редактиране/премахване на пътници“.
За да анулираш добавени седалки или багаж, кликни върху „Отмяна на багаж/допълнителни опции“.

Можеш да анулираш билета си до 15 минути преди заминаване и да получиш пълно или частично възстановяване под формата на ваучер. Разгледай нашите правила за анулиране тук.

Управление на закъснения и анулирания

Ако Flix анулира пътуването ти или носи отговорност за значително закъснение при заминаване, може да имаш право на допълнителна помощ. От „Управление на резервацията ми“ можеш да пренасрочиш пътуването си с Flix без допълнителна такса или да заявиш възстановяване според условията на пазара, в който пътуваш.