Контакти

Как можем да помогнем?

Имаш нужда от помощ във връзка с резервация или за скорошно или предстоящо пътуване с FlixBus?
Разгледай нашите Често задавани въпроси (ЧЗВ) или информацията ни с актуални маршрути!
 
Можеш да се свържеш с нас и във Facebook.

Не успя да откриеш отговор на въпроса си?
С удоволствие ще ти помогнем!

Можеш да се свържеш с нас 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието на номер: +49 (0)30 300 137 300.

* (Повиквания от фиксирани телефонни номера в Германия. Цената може да варира при повиквания от мобилни номера.)

→ Понастоящем предлагаме обслужване на клиенти само на английски и немски език.

Не намери отговор на въпроса си?

* Задължително поле

Възможни теми

Запитвания за маршрути:
Желания и въпроси за пътуванията на FlixBus

Резервация / промяна на резервация / анулиране:
При въпроси за възможности за резервация и промяна на резервация

Ваучери:
Въпроси, свързани с възможности за ваучери и рамковите условия за тях

Багаж:
При въпроси за багаж или превоз на други предмети, както и за случаите на увреждането или загубата им

В автобуса:
Запитвания за автобусите и резервирането на места, както и за предлаганите удобства на борда

Отзиви (похвали и критика):
Похвали и критика за пътуването ти с FlixBus

Възстановяване на средства:
Новини и въпроси, свързани с възстановяването на средства

Друго:
Ако не успееш да намериш подходящата тема, може да използваш тази за всички останали въпроси