Ако срещаш затруднения, докато се опитваш да получиш достъп до този уебсайт, моля, свържи се по телефона с 00359 (0) 249 17 881 или използвай приложение Google Асистент за FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Актуално COVID-19 - Информация за нашите пътници

Трябва ли да се свържа с FlixMobility за актуализации на моята резервация?

FlixMobility работи постоянно и информира клиентите, ако има промени в планираното им пътуване, няма нужда да се свързвате с отдел клиенти. Молим Ви да се уверите, че сте посочили валиден имейл адрес и телефонен номер при направата на вашата резервация, за да можем да ви държим в течение. Можете да добавите телефонния си номер към резервацията си от тук: https://shop.flixbus.bg/rebooking/login
Текущите актуализации на мрежата са изброени по-долу.

Моля, обърнете внимание, че поради текущото количество заявки, които получаваме, времето за обработка или изчакване за разговор с агент може да бъде по-дълго от очакваното. Силно ви съветваме да проверите нашите страници ЧЗВ и страниците за услуги, където можете да намерите подробна информация и отговори на често задавани въпроси.

FlixMobility следи ситуацията по отношение на коронавируса с много голямо внимание и е в тесен контакт с властите. Готови сме съответно да приложим всякакви нови насоки от отговорните институции. Благополучието и безопасността на нашите пътници и шофьори е и винаги е бил най-големият ни приоритет. По-долу можете да намерите актуална информация:

Мога ли все още да пътувам с FlixBus?

Поради ограниченията за пътуване, наложени от няколко европейски правителства, FlixBus ще преустанови всички трансгранични връзки от / до България от 16 март до последващо уведомление.

Какви действия предприема FlixBus?

В допълнение към цялостното почистване на нашите автобуси, което се извършва в края на всяко пътуване, ние постоянно следим правителствените разпоредби и сме готови незабавно да приемем всички нови насоки по отношение на пътния транспорт на дълги разстояния от отговорните органи.

Можете да намерите повече информация на официалната страница на СЗО относно предотвратяването на разпространението на коронавирус и ви препоръчваме да следите актуализираните указания от вашия местен орган.

Как мога да поискам възстановяване на моя билет?

Ако FlixBus е трябвало да отмени вашето пътуване в резултат на горните ограничения за пътуване, ние ще се свържем с вас възможно най-скоро, за да ви информираме какво да направите за възстановяването.

Ако искате да отмените пътуване поради променени в плановете ви за пътуване, можете да го направите в съответствие с нашите условия тук: https://www.flixbus.bg/uslugi/prezaveri-anuliray

Моля, осигурете валиден имейл и телефонен номер в резервациите си, за да можем проактивно да ви информираме за всички промени в отделните ви резервации и как да продължите.

Къде мога да намеря актуална информация?

Тази страница ще бъде редовно актуализирана по отношение на нова директива от отговорните органи и промени, свързани с нашите връзки.